Frukost

MMS


Tidigare har jaga hoppat över frukosten. Den har känts onödig, jag har haft svårt att äta på morgonen och ofta har första måltiden på dagen varit lunch.

Så är det inte längre. Numera är frukost ett måste, när jag stiger upp på morgonen går det bara en liten stund och sen skriker min mat efter frukost, jag börjar må illa och fort är maten på bordet.

Försöker äta så bra som möjligt, mackor och yogurt med musli. Just nu kör jag med Axas "lyxvariant", innehåller 60% frukt. Grace heter den och är riktigt god. Tyvärr har dom stoppat torkad banan i så dom får jag plocka väck men annars är den grym. Toppar med lite linfrö, ska vara bra för magen.

Nu mot arbete, ska se om jag hinner förbi och shoppa en BH idag, har bara en som passar! Tänkte även berätta på jobbet, nu går kaggen inte att dölja längre.


Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Ja jag känner igen det där..usch..jag tkr inte om när det blir så ^^

Förresten grattis till babyn ^^



Jag lägger till dig bloglovin, denna blogg verkar ju spännande ^^



Kraaam

H

2009-06-01 @ 11:11:58
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0