Spikmatta inhandlad



Förlåt mig för att bloggen inte uppdateras så ofta som den borde. Det har varit en fulltecknad helg och jag har verkligen ingen energi över i kappsäcken. Igår var jag och jobbade extra på en av stans större krogar. Superkul men jag är grymt slut idag. Som om jag inte sovit över huvud taget, och ändå hade jag sovmorgon ända fram till 12!

Just nu mår min kropp relativt bra. Jag känner inte av fogar eller rygg speciellt mycket. Men för att vara på den säkra sidan har vi inhandlat en spikmatta. Snyggt lila var den också! :-) Har testat ett par gånger, ont som satan gör det men då spikmattor sägs vara bra mot värk, spänningar, sömnstörningar, stress och jag vet inte alls så kändes det värt att testa.

Kommentarer
Postat av: Bina - everydaymolly

Hejdär... om du kikar in hos mig finns det nu mer information om träffen som du var sugen på.



Hoppas du har möjlighet att komma!

KRAM

2009-07-12 @ 23:02:53
URL: http://everydaymolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0