Med sikte mot Prag



På måndag åker vi på semester, det ska bli grymt härligt! Vi tänker ta vår mc och bege oss mot Polen, Tjeckien och Alperna. Retur via Tyskland alternativt Wien. Åh, vad jag längtar! Det finns dock några orosmoln...

Jag har inte mått så bra på slutet. Vet inte om det är växtvärk eller vad det kan vara, men kvällstid har jag haft väldigt ont i magen, som knivhugg och kramper långt ner. Svårt att beskriva men attans så ont och olustigt.

Sen oroar jag mig över fogarna. Nu har jag inte känt av dom på länge men vi kommer att sitta och skumpa samt gå, gå och gå. Tursamt nog kommer gubben nog inte att tacka nej om det blir några stopp på lokala pubar för återhämtning för undertecknad och en pilsner för honom.

Mamma ringde igår och jag berättade att vi var på väg, hon blev väldigt orolig då hon vet att jag inte varit på topp nu på slutet. Lovade henne att jag tar flyget hem om det blir besvärligt. I värsta fall får vi väl vända i Stockholm, men jag vill ju så gärna iväg!

Fick tips om att införskaffa hängslen till mc-brallorna, det är nog smart för jag kan inte knäppa dom så risken finns att dom halkar av.

Kommentarer
Postat av: Susann

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 12:38:19
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0