Maximal frånvaro

Dessa dagar har iinte varit någon hit, gott nytt år på er alla trogna läsare! Själv var jag så förkyld i samband med nyårsafton att vi fick bli hemma. Jag gick och la mig runt elvasnåret och däckade som en klubbad säl. Nu så här några dagar senare börjar jag återhämta mig. Jag har arbetat i helgen men det har varit ungefär allt jag orkat med.

Med maten går det däremot bra, lite extra bra nu när jag inte känt mig sugen då smaken varit som bortblåst. Jag kör vidare med begränsat intag av kolhydrater, känner mig mätt och belåten och har inte samma sug som jag haft förr. Numera är jag knappt hungrig!

Däremot har förkylningen inneburit en motionsfri tid, inte bra för kroppen, känner mig softare i hullet än normalt.

Invägning imorgon, ska bli spännande att se vad vågen säger den här gången, bara en sån sak som att jag inte gått upp i vikt nu i jul är helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Tråkigt att du varit sjuk men lycka till imorgon :) peppkram

2009-01-04 @ 22:31:42
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0