Lite stör det mig...

Gubben har en period handlat med aktier. Eller handlat har han egentligen inte gjort så mkt, mer bara sparat i aktier.

Jag blev lite sugen nu när det rör sig så mkt på börsen och bestämde mig för att sätta lite pengar i en aktie som jag känner att jag vill stödja. Valet gick på Odd Molly, ett svenskt, innovativt klädesmärke som emellanåt gör mig knäsvag.

Nu visade det sig att det inte gick att anmäla sig direkt på nätet, ett bankbesök krävdes och från tanke till handling så han aktien gå upp 8%. Idag har aktien fortsatt öka, just nu 7,41% ytterligare, bara på tre timmar! Så här sitter jag nu, ser "min" aktie öka i värde och jag sitter med noll aktieinnehav.

Nåväl, tanken var ju god, och lite aktiekänsla verkar man ju ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0