Lång måndag

Äntligen hemma! Blev en lång dag där arbetsplatsträffen drog ut rejält på tiden!

Stekte hamburgare och ägg till middag. Inte så spännande men funkar en dag som denna. Har grym huvudvärk och helt färdig, och det är bara måndag. I och för sig jobbade jag hela helgen så det är nog återhämtning som krävs.

Träffade Sanna i morse och min spontana kommentar på frågan hur allt är var "jag behöver semester". Tanken på en playa, värme, solljus, parasoll, en GT i ena handen och en kriminalroman i andra får mig att drömma mig bort och bara lääängta...

Jag har ju faktiskt förvarnat chefen, så bara våra visum kommer tillbaka från visumutfärdarna blir det nog en tur mot Goa. Men först ska jag hinna med en del jobb, det är tokfullt i kalendern just nu!

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Vad härligt med en semester, en sån skulle jag också vilja ha och behöva! Kram

2009-02-10 @ 09:00:03
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: Anna Drott

Vad mysigt med Goa-resa! Min svägerska åker till Indien om 18 dagar (ja, hon räknar ned på Facebook, så jag vet exakt hur många dagar det är..:)). Det är andra gången hon åker på en långresa till Indien. Ni kommer få det skitbra! Det är kanske inte första gången för er heller?

Själv ser jag fram emot vår Thailandresa. I december...hm lite lång tid kvar :)



Kram!

2009-02-10 @ 21:29:37
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0