Imorgon är det fredag!

Herregud så snabbt dagarna går! Imorgon är det fredag igen och bara några dagar bort finns vår efterlängtade semestertur! Det ska bli helt underbart att få åka bortm andas och hitta varandra igen i kaoset men trist är att jag har så sjukt mkt att hinna med innan. Jag måste nog in på landstinget både lördag och söndag för att hinna med. Dessutom ska bilen köras iväg typ 10 mil för fix.... Har inga sommarskor, inte inhandlat nödvändigheter såsom solskydd, tandkräm, inte hunnit klippa mig, inte heller tonat håret.

Dagens arbetspass avslutades 21 30 med att en patient avvek. En kollega uttryckte sig lite fint, tur du iallafall har bra betalt för alla timmar du gör. Jo, tack, om jag hade det så... Har inte mer än en tusenlapp extra för det jag gör, anser mig vara värd betydligt mer då jag har både dygnet runt jour, ekonomisk koll, personalansvar för 20 personal och egentligen driver hela stället.

Men jag älskar att jobba, jag älskar kontinuiteten inom landstinget och den ständiga utvecklingen på företaget. Det är så spännande och jag är så stolt! Verksamheten är mitt verk, men det jag är mest stolt över är företaget, det är så innotiatvt! Ska försöka hinna flytta företaget i helgen också men just nu verkar det tight då lastbilen är bokad och jag har allt att stå i men på nåt jävla vänster ska det gå! Annars får det bli när jag är åter, men vi kommer verkligen försöka hinna flytta innan. Skulle vara skönt att komma tillbaka och det var klart!

Så till kosten, mja... Kunde vara bättre! Mkt kaffe trots magkatarr Min mage säger nej och min hjärna "ge mig mer". Annars äter jag regelbundet och riktigt fett, borde vara positivt!

Näe. upp 0530 imorgon som vanligt, dags att få ett par timmats skönhetssömn.

Ha det gott så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

oj, låter stressigt det där... Ville bara säga hej och berätta att jag tittat in ler



Ha en bra helg

2009-02-20 @ 15:39:36
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0