Äggdeff



Nu är jag trött på att stå still i vikt! Eller still står jag inte, jag går nåt kilo  ner ena veckan och nåt upp nästa. Vecka efter vecka....

Läste på KiF om äggdeff. Äggdeff innebär att man lever på ägg, smör och lite örtsalt. Majonäs lägger vissa också till. Uppemot tio ägg om dagen och smör på det ska sätta igång förbränningen rejält.

Jag tänker mig en lightvariant, dvs ägg till frukost och lunch, lchf-middag. Tror ni man kan köra så? Startat idag, ägg är väldigt mättande måste jag säga! 2 till frukost och 2 till lunch. En promenad på en timme hanns även med. Nu ska jag koka en kopp kaffe och kika på bones.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Lycka till :D

2009-02-01 @ 20:31:50
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0