Tvärvuxit om magen

Jag tror jag har en märklig mage. Den växer verkligen i omgångar. Det är lugnt en period och sen helt plötsligt så märker jag en markant förändring i magens omfång. Som i morse till exempel. Stod i duschen och skulle fixa bikinilinjen lite. Men vänta nu, helt plötsligt blev jag tvungen att luta mig frammåt för att kunna snygga till "hårsvallet". Magen var helt enkelt för stor för att jag skulle kunna se annars.

Ska ta och mäta midjeomfång imorgon, tror inte det är läge ikväll då jag precis satt i mig ca 500 g lösgodis. Magen är mer uppblåst än någonsin. Hihi, men lite nöje ska man väl ha så här en fredagskväll, eller hur?!

Jag känner mig i väldigt bra fysik just nu. Försöker ta mig ut på prommis varje dag och det fungerar bra. Lite varmt idag bara, men man får ta det lite långsammare. Får sammandragningar när jag går i för snabbt tempo men sådant är ju inga bekymmer att parera, bara gå lite saktare en stund så brukar det släppa efter en liten stund.

Passade på att ta en tur med hink och blåbärsplockare också. Jäklar så huslig jag kände mig. Plockade på mig till typ två pajer, tyvärr var det sjukt mkt STORA spindlar i skogen. Riktiga bestar, med kroppar i gult och svart stora som en nagel. Började fundera på om dom verkligen hör hemma i norrlandska skogar. Kommer dom inomhus tror jag att jag flyr till stan.

Nej, vänner! Nu är det kväll för hela familjen. Eller inte riktigt hela kanske, maken står i dörren på Allstars så han får arbeta några timmar till. Men för oss andra är det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0