Den långa shoppinglistan!

Det börjar närma sig... Jag jobbar en vecka till sen går jag ner på 25%. Känns helt overkligt! Idag är det drygt två månader kvar till pyret beräknas anlända. Spännande!
Vi har börjat boa lite här hemma, införskaffa en sak nu och då för att det inte ska blir tokdyrt sista veckorna. Vagnen har anlänt från Tyskland och står nu uppackad och vädras. Det känns faktiskt lite overkligt att vi om några månader faktiskt ska ut och gå med ett litet liv i vagnen.

Jag har fått hjälp av några tjejer på Fl att skapa en shoppinglista, några saker är införskaffade men mycket återstår. Jag tänkte bocka av allt eftersom, säkert lägga till också! Var till svägerskan igår som fick barn i slutet av juni och hon tyckte det var skönt att ha det mesta hemma när barnet anlände, hon tyckte fortfarande det var ett för stort projekt att bege sig ut i folkvimlet och handla. Nu är det ju inte säkert att jag kommer känna likadant men så kontrollberoende som jag är så är det nog lika bra att införskaffa det mesta innan pyrets ankomst.

Här är min lista, som säkert kommer utökas allt eftersom:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0