Lilla pyret...



Nu kan jag inte hålla det hemligt längre. Jag befinner mig i v 13 och ett litet pyre är på väg...



Idag hade vi inplanerat besök hos MyDoctor för ett Nupp-test. Nupp-test är ett nackuppklaringstest där man gör en riskbedömning för Downs syndrom. Riskfaktor 1:2658 vilket är väldigt låg risk. Skönt!

Kändes ganska overkligt att få se till lilla pyret därinne, hickandes, drickandes fostervatten, vinkade lite och hoppade till.

Så nu har jag lagt bantning och dieter på hyllan. Tänkte fortsätta äta nyttigt men inga extrema metoder längre utan bara sund kosthållning. Dessutom är man ju nykterist numera, bara hälsovinsten där...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men titta på lilla pyret.. Så fantastiskt! Lycka!

2009-04-23 @ 21:06:37
Postat av: cicci

Så liten, Grattis

2009-05-04 @ 14:35:17
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0