Inget plus på vågen

Lite nöjd blir jag, trots massa god mat har jag faktiskt lyckats stå still i vikt. Jag var lite nervös i morse när jag skulle kika på vågen men jag står helt stilla. Skönt! Detta betyder att jag faktiskt klarat av att gå från LCHF till svenssonmat utan att gå upp direkt i vikt. Annars har man ju läst att när man slutar med LCHF så skenar vikten direkt.

Idag är det måndag och annandag påsk, sista dagen på en lång härlig ledighet. Synd bara på vädret, jag hade gärna sett lite sol som dom lovat på väderprognoserna. Detta har faktiskt varit en ganska trist helg vädermässigt. Hade sett fram emot att sitta på altanen och dricka kaffe, njuta av lite solsken och känna våren anlända.

Nåja, det får väl bli en annan helg...

Nu ska jag ta och starta kaffemaskinen och fixa mig lite kaffe. Ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0