Det där med brödbakande...



Jag måste nog erkänna att det där med brödbak inte verkar vara min grej. Jag tror fortfarande att en snygg Kitchenaid med automatik skulle ge betydligt bättre resultat i köket. Idag strejkade matberedaren totalt när jag försökte knåda rågdegen. Att få till en blank fin deg känns helt omöjligt med dagens matberedare.

Till och med gubben kommenterade att matberedaren kanske inte var den optimala till mitt brödprojekt.

Övertalningskampanj för lila Kitchenaid fortsätter!

Kommentarer
Postat av: ullis

Åhh jag tror dig och håller nog med dig också.

Skitsnygg apparat verkligen och bakandet över lag blir nog MYCKET bättre då, allt går lättare :o)

2009-04-10 @ 14:47:04
URL: http://iamviktig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0