Nystart Detox - helgens synder ska ut

Då var det måndag igen, blev på tok för lite sömn och jag känner mig inte peppad på en jobbdag. Har möten och utbildning hela långa dagen, gubben fick ta hundarna så jag slipper bry mig om det. Känner att helgens synder lagt sig på plats i kroppen, bestämde mig för att inte ens väga mig idag utan bara köra igång med detox igen, målet är att väga lika nu på fredag som jag gjorde i fredags. Det hade varit toppen! På fyra dagar gick jag ner 3 kg, men sen var det som sagt helg...

Har just startat dagen med ett glas apelsinjuice, osockrad såklart. Frukost har aldrig varit min grej, det bara växer i munnen! Ska ta med mig ett äpple så har jag färdkost också, det räcker gott och väl.

Dags att göra sig iordning, packa lite mat och dra till chefen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0