Morning...

Tisdag morgon har anlänt, jag har lyckats gå och bli snuvig igen och känner mig halvrisig. Det verkar som att höstens förkylning är här för att stanna för gott tyvärr.

Får se om det blir hämtning av svärmor på sjukhuset i eftermiddag, talade med henne i eftermiddags men det låter på henne som att hon inte vill åka hem. Antar hon är rädd för att vara ensam och få nya proppar. Men vi kan verkligen inte vara hundvakt åt hennes hund i tid och evighet, detta är värsta logistikprojektet för att få det att stämma mot möten och utbildningsdagar. Tämligen less faktiskt, och det hela blev inte bättre av att hon blev helt hysterisk när M åkte i morse och började skälla och ha sig.

Nåja, nu ska jag leta rätt på lite kläder och bege mig mot kliniken, ska examinera våra studenter hela förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0