Liposinol - hit eller diss?

Fick strax innan lunch en katastrofal huvudvärk, jag har inte varit med om dess like!

Jag åkte en sväng till jobbet, men det funkade inte, fick bege mig hem igen...

Nu har jag knaprat lite alvedon och försökt dricka mkt vatten. Jag brukar inte ha huvudvärk men de gånger jag har det brukar det bero på vätskebrist.

Var även förbi apoteket idag och handlade Liposinol, kan berätta mer om giganttabletterna ikväll, men dom ska typ "suga upp" uppemot 30% av fettet man äter och föra det ut den naturliga vägen. intressant!

Nu ska jag förbereda ungersk korvgryta, måste göra något vettigt idag, eller egentligen har jag redan gjort något vettigt, Sanna! Om du läser detta så har jag fixat en toppensponsor! Du måste bara komma hem så jag får berätta!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där låter lurt... hur kan en tablett som fräts sönder av magsaften suga upp fett... :) Men det är väl bara att testa!

2008-09-04 @ 21:13:31
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Lollo

berätta gärna hur det går med tabletterna!

2008-09-04 @ 22:22:35
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är hemmaaaa! Berätta!

2008-09-05 @ 07:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0