Första dagen med detox

Så var det måndag och jag har startat min detox! Det här ska bli spännande. Jag tror jag skippar alger och skit men för övrigt låter recepten helt okej, väldigt likt när jag var vegetarian faktiskt.

Behöver jag avslöja att jag avslutade gårdagen med knäckemackor med massa ost, tänkte att det var lika bra att passa på, så där sista chansen.

Nåväl, så här ser min dag ut än så länge:
Frukost: Ett äpple
Lunch: Het linssoppa (blev riktigt god faktiskt om än jobbkollegorna rynkade på näsan när jag sa linser)
Mellanmål: Ett äpple
Middag: Rårisfylld paprika med tomatsås

Nu har huvuvdvärken anlänt, antar att min kaffebrist gör sig hörd... Ska försöka få i mig massa vatten och hoppas på bättring.

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch för huvudvärk, hoppas det känns bättre imorrn :)

2008-09-22 @ 19:52:25
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0