Ett nytt försök

Den här helgen blev jag då verkligen inte utvilad, i morse när väckarklockan ringde kände jag att min kropp inte sagt nej till att få sova ett par timmar till. Det tar på att vara på festligheter.

Nu har jag kört igång med lite nyttigare mat igen, a la Detox! Karlarna på jobbet tyckte synd om mig när de inspekterade min linssoppa, jag som tycker den är så god!

Så här har dagen sett ut matmässigt:

Frukost: Ett äpple och ett glas juice
Lunch: Linssoppa
Mellanmål: Nektarin
Middag: Grönsaksbiffar med sallad och wokgrönsaker
Kvällsmål: Stor mugg rött te

Jag har inte orkat mig ut på promenad ikväll, hade fem uppsatser att gå igenom och helt plötsligt var det dags för Idol. Men imorgon tänkte jag vakna utvilad och engagerad, med träningssug till max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0