Smärtsamt

Vilken dag det varit! Fastnade på ett möte på jobbet och blev kvar i sisådär fem timmar! *suck* Inte alltid så kul att vara chef...

Satte mig i bilen och insåg att hunden inte varit ute på över fem timmar, stackarn, men han såg inte speciellt lidande ut direkt utan fortsatte halvsova i baksätet. Åkte hemmåt, ringde S och fick kanonbesked runt vårat projekt (hoppas hon tog med sig en skumpa hem, det var hon värd). Skyndade mig hem och spände på mig vikterna på armleder och fotleder och begav oss ut. Powerwalk i riktigt bra tempo, dock stötte vi på hinder och fick ta en rejäl omväg. I slutändan var vi ute över 1½ timme. Jäklar vad ont jag har i benen nu ikväll... Får se hur mörbultad jag är imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0