Nytt från Tritoni & Odd Molly

Jag vet egentligen inte vad som händer i mitt liv just nu... Det är så jäkla mkt att göra, möten, fix och jox och mitt i allt ska man försöka samla sig och vara i balans. Jag tror jag skulle behöva gå på ett sånt där pass som Sanna brukar snacka om, där man "ska andas". Nåja, det hinner jag då inte den här veckan så andningen får gå med automatik ett tag till!

Igår råkade jag hamna hos nelly.com och passade på att investera lite. Jag köpte mig en ny klocka i somras efter att min DKNY-klocka gjort sitt. Fick bli en budgetmodell då jag kommit fram till att man får väldigt mkt för pengarna när man shoppar budget. Jo, fine, man får väldigt mkt men vad är det man får? Skit, skräp och inget man bär med stolthet! Jag vet, jag är märkesfixerad, men det mesta jag köpt som varit lite dyrare håller bara så mkt bättre.

Så, hos Nelly fick det bli en ny lila klocka från Tritoni:



Sen, idag kom jag fram till att samtliga mina byxor sitter som sopsäckar runt benen. Investerade i ett nytt par chinosliknande byxor fast i tight fit och gråa, och då jag ändå var där fick det även bli en bonus i form av en kofta från Odd Molly:



Jag önskar jag kunde säga att det är shoppingstopp imorgon men icke! Då bär det av till kungliga hufvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0