Mina testresultat

Jag har ju inte fört in mina testresultat från starttestet på studien som jag är med i.

Bentäthet: 1,165 g/cm2 precis på referenslinjen

Sen kommer vi till det som är mindre roligt...

Total vikt: 73,4 kg
Fett: 42% - i kilo är detta 29,54 kg
Muskler: 40,78 kg
Skelett: 3,06 kg

Midjemått: 75 cm
Höftmått: 103 cm

Jag ligger därmed på en för hög nivå på fett vilket jag var väl förberedd på. Max 35% bör fettet ligga på.

BMI: 23,6

Android fett: 41,7%
Gynoid fett: 50,6%

Så mina beräkningar på att tappa runt 4 kg till samt omvandla fett till muskler verkar helt resonligt! Tror faktiskt jag ska gå och mäta mig framöver på Iksu när jag gått ner lite till bara för att se skillnaden mot dagens resultat, har för mig att även dom erbjuder kroppsmätning.

Har inte fått mina provsvar ännu, men dom har iallafall inte ringt och sagt att jag är döende så det är alltid nåt!

Kommentarer
Postat av: Miss Pinky

Måste kännas häftigt att få sin kropp omvandlat till vetenskapliga siffror - exakt hur får man veta allt detta? Android och gynoid fett, vad är det fönått? Nyyyyfiken ju! :-)

2008-10-14 @ 09:20:17
Postat av: Pokergirl

Jag genomgick massa tester, bland annat en skiktröntgen. Android och gynoid är kvinnlig/manlig som jag förstått det, ska fråga när jag träffar sköterskan.

2008-10-14 @ 10:50:43
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0