Måndag och solen tittar fram

God morgon! Sitter och avnjuter en kopp kaffe och försöker peppa mig inför att arbeta heldag. Solen börjar titta fram vilket känns väldigt trevligt. Gårdagen var verkligen trist, regn och rusk, kallt  och jävligt. Idag ser det bättre ut!

Som säkert 500 000 andra människor så är måndag en "ta tag i"-dag för mig. Har mkt fix på jobbet, men jag ska jobba till 21 idag så jag borde hinna en del.

Maten ska också bli bra idag, och inte bara idag utan hela veckan. Eller, lördag vet jag att det skiter sig, ska till Marina på middag och misstänker att det inte bjuds på grönsaksbuffé. Men ändå, om jag nu fixar 6 dagar av sju så är ju det toppenbra!

Kommentarer
Postat av: Jean

Hallojsan där!



Kaffe mm så gott!

jag har just ätit en tallrik havregröt med en banan och utan mjölk. Innan det hade jag en ordentlig powerwalk i över en timme, nu ska jag snart ta itu med grovarbete i trädgården igen.



Hade gärna bytt flaskan men den är så pass liten att det inte känns värt att byta den mot något, hade den varit lite större så visst!



Ska ta en skvätt på mig innan jag går ut och jobbar haha...



Ha en fin dag!



MVH

Jean

2008-10-06 @ 12:51:42
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0