En kollega i klyftan

Nej Sanna, du var inte först! :-D

Min morgon startade med rapportering klockan sju. En kollega och jag satt och diskuterade kring minnesfunktioner och kognitiva funktionsnivåer och jag observerade att min kollega kom av sig gång på gång. Till saken hör att detta är en man på 60 år med båda fötterna på jorden. Efter en stund kom jag på varför...

Så T, den röda lampan som blinkat till i min urringning är varken en hint om upphetsning, ufon i antåganden eller varningssignal mot våldsverkare, jag bär en hjärtfrekvensmottagare som ständigt registrerat mitt hjärtarbete. Så sexigt var det med detta!

Eller som M sa, "har du tänkt på att hon som registrerar dina uppgifter kommer veta allt om dig? Vad du äter, när du äter, hur mkt du äter, när du smygäter, när du tränar, när du INTE rör dig och när du har sex.

Jaha, så nu räcker det inte med att man är en julgran i en vecka. Nu när jag bedöms vara inom referensgruppen borde jag väl ut och promenera och vara nyttig i tio dagar... Hårt att vara normal!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! men det ska bli kul om du delar med dig av resultaten sen! :)



Vi åker den 3:e december, så det är ju ett tag kvar! Längtar!!

2008-10-11 @ 10:52:42
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

En sådan snygg blogg!

2008-10-11 @ 23:41:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Emma

Du jag tror vi måste fixa till så kommentarerna inte här helt centrerade här :)

2008-10-12 @ 12:39:27
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0