Varför inte LCHF?

Det får bli en testperiod av LCHF-kost. Jag är nyfiken och eftersom jag testat typ alla dieter som man kan testa här i världen så kan väl även denna metod få en del av mitt liv. Jag har fem kilo till mål, har stått still väldigt länge så kanske denna metod kan hjälpa mig på vägen.

Idag har jag ätit följande:

Äggröra med svamp och chili, lite guacamole
Ett par ostskivor till mellanmål
Köttfärsbiffar, broccoligratäng med ädelost

Gott och mättande, men jag gjorde "felet" och handlade matlagningsgrädde av ren vana. Det kommer att ta emot att handla vispgrädde!

Kommentarer
Postat av: Emma

Äh! jag har inte handlat vispgrädde när jag kört LCHF! Mellangrädde eller matlagningsgrädde räcker gott och väl till tycker jag :P

2008-11-18 @ 20:28:39
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0