Spegel, spegel på väggen där

Vet ni vad?! (om nu någon ens orkar läsa förstås). Idag när jag tränat råkade jag se mig själv i helkroppsspegeln. Jag brukar hata min skepnad, tycka att jag både är fet och blek och allmänt oattraktiv. Men så idag, när jag sprang förbi spegeln passade jag på att stanna en kort stund, bara för att se hur illa det verkligen är. Men jag har en sak att erkänna, jag var på vippen att gilla det jag såg!Fettansamlingarna som jag haft precis under rumpan som ett bälte är borta, mina lovehandles likaså och mina lår har faktiskt blivit relativt välsvarvade.Underbart!
Det är bara en sak jag inte fattar, varför har jag inte tappat mer i vikt? Okej, 6 kg sedan det var som värst, men jag har ju lika mycket kvar till målet. Nu ska jag smörja mig lite med min fantastiska cellulitkräm så kanske, kanske jag vågar visa mig ute bland folk i shorts.

image4

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,

Undrar lite över denna cellulit kräm? Funkar den?
Ser du något resultat? Vart köper man den?

Tacksam för svar, maila mig gärna.

Mvh
Anna

2008-05-14 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0