Snart måndag igen

Försöker så här en söndagskväll komma fram till vad jag presterat denna helg, men det känns verkligen minimalt. Jag hade tänkt hinna med bokföring, rensa lite i förråden och förbereda lite utskick, så här i efterhand skäms jag - jag har ju inte hunnit med nåt av det jag planerat!
Det enda jag gjort är att träna, cykla till våra vänner för middag, druckit vin och ätit gott samt kollat på ny gasolgrill. Just det, även rättat några examinationsuppgifter. Jag som trodde den här helgen skulle bli produktiv, nåväl - jag får väl hoppas att jag imorgon vaknar utvilad och fräsch, och hinner med allt jag tänkte hinna med under helgen som var. Drömma kan man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0