Ingen bra helg alls

Jaha, det var den lördagen, det gick ungefär så illa som jag befarat, och lite värre där till! Var bortbjudna på middag och där serverades både god mat och dryck, mycket dryck... Sen bar det av till Coverclub där det serverades öl. Illa, illa... Sen, för att göra det hela tio gånger värre så kom jag på den briljanta idén att ta med pizza hem. Sagt och gjort, kvällen avslutades med en halv kebabpizza så nu får jag väl inte äta nåt på en vecka typ...

Dessutom är jag så bakis och skakis att jag inte tar mig ut på promenad. Inte än iallafall, jag ska ligga här i soffan och tycka synd om mig själv en stund till. Det värsta av allt, vi har inga Alvedon hemma - hallå! Jag är ju för f-n sjuksköterska med tillgång till hinkar med alvedon, men inte en enda jäkel har följt med hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0