Hur ska jag fixa dom sista fem?

Det är svårt på slutet, har fem kilo kvar att gå ner och jag anser mig äta bra och nyttig mat - ändå står vågen tämligen still. Lite trist faktiskt, jag trodde jag skulle nå målet på 70 till midsommar, det gör mig lite besviken på mig själv. Ska jag alltid behöva ha dessa kilon jag inte trivs med? Vet ni vad det värsta var, det var när jag loggade in mig och betalade till Viktklubb här i vår. Tidigare har jag varit medlem och kört metoden. Detta innebar att min tidigare viktstart och viktmål fanns lagrade i min profil. Förra gången jag loggade in för att jag ville tappa i vikt låg jag på 73 kg och ansåg mig behöva banta. Idag är jag inte ens nere på 73 kg, jag startade på dryga 82! Vet inte hur jag ska tolka detta, innebär det att jag för varje omgång Viktklubb kommer att öka med tio kilo eller kan jag hoppas att detta är sista gången jag verkligen får kämpa för att komma ner i en hälsosam vikt?! Den som lever får se, jag lever på hoppet om att för en gång skull bli och förbli normalviktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0