Tappat fotfästet

Suck, jag är helt hopplös. Semester är totalt katastrofalt för vikten! Innan den här veckan är slut kommer jag garanterat ha gått upp fem kilo. Fem jäkla kilo! Illa! Näe, nu blir det till att köra stenhårt till veckan, jag funderar faktiskt på om jag ska be om skjuts av gubben till jobbet och cykla hem på kvällarna, det är 2,5 mil så det skulle ju vara effektivt för vikten. Tänker dessutom köra igång med Michal thurmonds metod igen. Den funkade ju så det känns ju bra.

Näe, nu ska jag frossa vidare, tänkte göra pasta med pesto till lunch.

En mindre onyttig middag gjorde jag igår, fantastiskt gott!

Kokade potatis. La ark av folie på bänken. La på potatis, bladspenat, lax i kuber, hackad vårlök och champinjoner. Blandade samman salt, pressad citron, lite olivolja och massa dill och ringlade på. Vek ihop till platta paket och slängde på grillen.

Rörde samman gräddfil, hackad röd lök, pressad citron och dill. Serverade såsen till dom underbart doftande fiskpaketen. Smarrigt värre!

Kommentarer
Postat av: Emma

MUMS! det där lät ju supergott.. och enkelt också!

2008-07-15 @ 13:35:16
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0