och regnet bara öser ner....

Vi som skulle ut med båten idag! Ser inte hoppfullt ut alls, enligt SMHI kommer det att regna fram till kl 06 imorgon. Trist! Vi som laddat fiskespön, drömt och en fylld picnickorg och ljutfulla timmar på älven...

Nåja, vad ska man då hitta på idag?

Måste skärpa mig då det gäller maten, jag lyckas hela tiden glömma att äta mellanmål och blir hungrig på kvällskvisten. Inte bra alls, tror det skulle vara lättare om jag jobbade. Nu när jag har semester så blir dagarna så ostrukturerade, vi åker iväg och fixar något, det drar ut på tiden och helt plötsligt är det dags för middag.  Näe, nu ska jag sluta klaga och ta itu med den här dagen, kanske dags att rensa lite i skåpen eller något annat kreativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0