Åter och oroad för vikten

Så då var man åter efter en veckas all inclusive i Turkiet, vi bodde på 5-stjärnigt hotell utanför Alanya och hotellet var verkligen tjusigt. Maten likaså, meterlånga buffébord med mängder underbar mat. Jag har ätit som aldrig förr, och nu vet jag att vikten kommer att göra mig gråtfärdig. Men vad ska man göra, det är väl bara till att bita ihop och göra ett nytt försök med vikten. Jag väger in mig imorgon och kör igång med Michael Durmonds 6-dagarsdiet. Körde den tidigare i sommar, innan midsommar, och fick riktigt bra resultat.

Om jag ska gissa så har jag gått upp iaf 4 kg under semestern, detta skulle innebära att jag har närmare 10 till målet, jag skulle vilja komma ner på 67 kg. Vägde 67 för hundra år sedan och då trivdes jag enormt bra med min kropp, kände mig snygg och fräsch och kläderna satt bra utan att en massa väller ut här och var. Delmål ett är 70, jag var ju nära här innan midsommar så nu gör jag ett nytt försök.

Så nu ska jag lägga mig i soffan och läsa på hur jag exakt bör äta samt ladda inför morgondagen.

Återkommer med skräckbeskedet efter morgondagens invägning. Denna eviga kamp...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är ju oundvikligt att gå upp när man har dignande bord att äta av



Hur är turkiet annars? Tycker folk bara snackar illa om det, att de är tjatiga och sliter i en och att man får magsjuka. haha. Men det är ju så billiga resor även här från Umeå så jag skulle vilja fara :)

2008-07-05 @ 19:54:14
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0