Julklappsstatus

Det är då en jäkla tur att jag inte har många att köpa julklappar till för just nu så har jag inte införskaffat en enda. Dessutom är kalendern sjukligt fullbokad så här inför jul. Jag tror det blir julklappsshopping på ica maxi på julaftons morgon. Tveksam på om det blir så uppskattat dock... Eller kanske kan vi ta en sväng på stan på söndag, det hade ju varit himla smidigt faktiskt!

Det händer en hel del i livet och företaget just nu, besked beräknas anlända idag eller imorgon och jag är väldigt hoppfull på att detta går i lås. I så fall blir det väldigt lite julledigt, för då blir det renovering och fix så det står härliga till under trettondagshelgen. Vi får väl se vad som händer och sker... Återkommer när jag vet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Strömpilen har öppet till 22 nästa vecka.. Där kan du hänga ;)

2008-12-17 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0