En vit jul

Ja, det verkar faktiskt bli en vit jul i år, länge sen man hade så här mkt snö innan julen. Här är det tämligen dött läge. Jag kämpar på med lite bättre genomtänkt mat men det känns inte nyttigt att äta creme fraiche, grädde och ost. Jag är utan tvekan fettskrämd!

Önskar det vore fredag kväll nu, men tyvärr är det bara tisdag. Det tar på att jobba helg och nu när jag var på utbildning min enda lediga dag blev det extra kännbart. Utbildningen handlade om friskvård inom landstinget, jag ska tydligen fungera som nån friskvårdsinspiratör på kliniken. Haha, jag som verkligen är hälsan själv, eller hur var det nu?! Tror ni man kan uppmana till sovmorgon på måndagar, espressomaskiner till fikarummet och after works för en bättre hälsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0