Vilodag och minusdag

Idag har jag vilodag från min träning, skönt! Har rejäl träningsvärk i benen och axlarna, helt otroligt att det "tar på" så jäkligt när man bara promenerar. Jag ska säga upp mitt gymkort, känns ju helt värdelöst efter sommarens frånvaro av träning. Medley har ju knappt haft öppet, jag har nog bara varit där ett par tillfällen. Promenad kan man ta i ur och skur och det är ju faktiskt riktigt skönt.

Har tappat 1,8 kilo sedan i måndags, helt otroligt! Jag fattar ingenting! Min mage mår riktigt bra av att utesluta mjökprodukter. Har testat låglaktos tidigare men det har inte gett så bra effekt. Nu har jag köpt hem havremjölk istället.

Jag har egentligen inget behov av mejeriprodukter just nu (lätt att säga när man är inne på tredje dagen) Haha, fråga mig på måndag igen... Men ren mat är verkligen fräscht och man mår toppen av att inte äta så mkt fett.

Nu ska jag chatta vidare på Provida, donnorna där är underbara!

Kommentarer
Postat av: Emmat

Härligt!!

2008-08-14 @ 21:43:56
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0