Vilken smärta - hur är det möjligt?

Andra dagen enligt Mr T idag, jag vaknade upp med grym träningsvärk och fattar ingenting. Jag har ju "bara" gått och gjort några lätta övningar?! Ska det verkligen vara så att dessa enkla, lätta övningar verkligen tar där dom ska och därför ger så mkt effekt, läs smärta.

Jag har kört timslånga pass på rejält motstånd på Crosstrainern, men aldrig fått sådan här träningsvärk. Helt otroligt!

Jag måste ju berätta om mitt nyinköp, pulsklockan. Tog mig ut på en prommis idag igen, sol idag vilket var trevligt. Jäklar vad jag fick dra på tempot för att komma upp i puls. Vanligtvis har jag säkerligen tappat tempo efter en liten stund, nu hade jag full koll på pulsen från start till mål och jäklar vad jag svettades, av att gå!

Ja ni, man lär så länge man lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0