Varför är man dum och väntar?

Behöver jag säga att jag snoozade istället för att bege mig ut på morgonpromenad kl 0730 som jag tänkt?! Gud så dålig karaktär man har...

Det har dessutom varit ganska fint väder ute idag. Solen har skinit och det har varit relativt varmt, lite blåsigt kanske men ändå helt okej. Jag vet egentligen inte var dagen försvann, vi var och shoppade lite till butiken och jag antar att det var där eftermiddagen försvann för helt plötsligt var klockan 1930 och jag stod och köpte en sallad....

Ingen promenad hade hunnits med heller men jag kan ju inte fuska redan på fjärde dagen. Sagt och gjort, lämnade Hells kitchen och min underbara soffa och mjukisar till hundens stora lycka, begav oss ut på promenad. Väl halvvägs öppnar sig himlen. H-vete! Så innan jag och Rocky var hemma var vi dyblöta, men nu är motionen avklarad för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0