Nervöst läge

Min lilla pärla, min älskade bil, befinner sig just nu på analys, inspektion och värdering. Jag är riktigt nervös över vad dom kommer att komma fram till. Tänk om dom ringer och säger, sorry men din bil har så många fel att vi inte ens vill ta in den. Då vet jag nog inte vad jag hittar på, jag har ju som förlikat mig med tankn på en ny bil. Fast det är ju klart, så ren som min bil var i morse när jag lämnade in den var det länge sen... Får väl se det som en positiv grej, bilen blev iallafall städad och rengjord.  Fick en fruktansvärt ful bil som lånebil:




Så ser ni någon som försöker gömma sig bakom ratten i en svart Patiot så är det mest troligt undertecknad som försöker ta sig framåt så anonymt som möjligt...

Nej, nu ska jag arbeta vidare, detta börjar ju arta sig som en bilblogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0