Imorgon måste motivationen vara åter

Gud så trött jag är på mig själv. Denna helg har varit katastrofal, egentligen måste jag väl säga att från midsommar så har det skitit sig rejält. Jag orkar helt enkelt inte ta itu med hur jag äter och lever. Det går bra några dagar, jag skärper mig och äter nyttigt - men sen faller jag in i snabbmatsträsket och frossar i feta ostar, snabba kolhydrater och smarriga såser. Jag hatar mig själv för detta beteende och kan faktiskt inte se någon förklaring till varför jag misshandlar min kropp som jag gör, det enda jag kan se är stor motivationsbrist och motionsbrist. När jag inte rör mig blir det automatiskt lättare/mer okej att äta dålig mat. Konstigt men så verkar jag funka.

Imorgon, måndagarna är ju populära startdagar eller hur, så kör jag igång igen, nu får det vara nog! Bra mat och lite alkohol. få igång träningen igen. Det är målet och min kropp behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0