Såklart en kopia och på önskelistan

Fick igår blusen åter med post. Är till 100 procent en kopia och Odd Molly kommer nu att lämna ärendet vidare till sina jurister. Som det lät kommer dom gå vidare med detta i rätten.

Det känns skönt att en ful kopiesäljare nu åkt dit, det som värre är, är alla andra som tjänar stora pengar på att sälja kopior på Tradera och Blocket. Det skadar varumärket och gör vissa modeller svårsålda på andrahandsmarknaden.

Nåja, det är ju trots allt upp till Odd Molly att ta itu med detta. Så svårt borde det inte vara egentligen, men det handlar väl om var man väljer att lägga sitt fokus. Odd Molly har ju växt så det knakat här på slutet och mest troligt åker dom bara på vågen och tar itu med problemen senare. Men Odd Molly har problem, kopieförsäljningen ökar likt Ed Hardy i Alanya och kvaliteten har nu de senaste kollektionerna kritiserats hårt.
Jag håller med, en blus för 1500 pix ska inte ha sidenband som lossnar. Framförallt inte redan i butik, som jag såg här i stan.

Nåja, nu ska jag jobba lite. Och fundera över om mitt sug efter en OM-jeansjacka består. Galet, 3000 spänn för en jeansjacka, men den är galet snygg!



Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ska du på odd molly träffen här i stockholm?

2010-03-12 @ 14:56:47
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0