En ny Check me på väg hem till mig

Ibland blir det inte som man tänkt sig... Beställde en check me andress i chalk i tron om att jag beställt en i grey. Hade spanat in den på en blogg och precis som så många andra gånger hade denna fastnat på näthinnan.

Klänningen dök upp, men var dels för stor, en 3:a, och för vit.

Men tanken på den rätta check me har inte försvunnit. Den har malt på likt många andra plagg gjort. I morse gjorde jag slag i saken. Lyckades buda hem en 2:a i grey till väldigt fördelaktigt pris.

Nu får vi bara hoppas den dyker upp, min grandmas i lila har ff inte anlänt, så i dagsläget ligger jag ute med 1800 spänn och saknar min lila underbara grandmas. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0