Nä nu jävlar!

Ställde mig på vågen i morse, jo jag tackar... Semesterkosten har definitivt satt sina spår! Så nu blir det att dra ner kolhydrater och maxa med grönsaker en period.

Som extra morot har jag lyckats med en vadslagning, den av jag och maken som tappat mest i vikt dagen då vi åker till Grekland (1 okt) vinner. Förloraren får stå för en kalasmiddag i Grekland.

Mitt mål är att komma ner under 70 kg. Just nu ligger jag på hejdundrande 77,2 och har en mage med känsla som en färdigjäst vetedeg. Ja, ni som varit där vet hur det kan kännas. Inte så att man känner sig supersexig direkt...

Ska försöka få med lite daglig motion också, nu jäklar ska jag vinna!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad kul att "se dig" här också. Har hållit utkik lite här efter att vi träffat på varandra på FL (där är jag inlogad som Frösötös eftersom det är mitt Googlealias).Jag förstår precis ditt nä nu jävlar för det var exakt så jag kände i februari när jag tvingade mig själv att öppna ögonen och inse att jag stod 13 kg över min normala vikt. Jag lyckades komma ner till normalvikt hyfsat snabbt på det sätt som du planerar. Den enda fördel med att öka relativt snabbt i vikt är ju att det inte sitter lika hårt som mera långvariga kilon. Önskar dig all lycka till för det är inte kul att känna sig ur form!

Kram

2010-08-17 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0