Ultraljud på torsdag!

Grymt spännande! Förhoppningsvis får vi veta om vi väntar en kille eller tjej på torsdag. Ska bli så roligt att se vad som döljer sig därinne. Känner inte av pyret speciellt mycket så det ska bli kul att kika på lill-livet.

Jag har alltid tänkt att jag kommer få en kille, men när jag blev gravid tänkte jag direkt att det var en tjej. Nu vet jag inte, men jag är nog tillbaka på kille igen.

Den här gången så ska jag se till att se lite bättre. När vi var på NUPP såg jag inte så bra, M såg jättetydligt när han stod upp och kikade på monitorn men för mig som låg ner blev det svårt. Så på torsdag tänkte jag vara lite besvärlig och krävande.

Här är repris på bild från NUPP:


Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Åh vad kul! :D Jag minns min första..det var så underbart att få se plutt på skärmen och få bilder ^^

ÅH! :D



Kraam

H

2009-06-01 @ 11:15:08
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0