Plötsligt förstår jag...

...varför gravida köper apfula tröjor med magtryck "gravid" och "bebis". Jag har alltid tyckt dessa tröjor varit helt fruktansvärt fula, patetiska och osmakliga. Nu sitter jag här, småfet över magen och funderar på om jag ska ta kajalpennan och skriva gravid på tröjan, nej jag är inte bara småfet, jag är gravid också.

Förlåt alla som jag kikat snett på, nu förstår jag varför ni envisas med dessa fula tröjor. Men nej, en sådan ingår inte i mina shoppingplaner idag. Dock läste jag att vissa delar ur Odd Mollys nya hudvårdsserie redan nu kan shoppas i deras butik. Dit ska jag - NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha roligt inlägg. Kolla in www.gravidlooken.se den första modesajten för gravida!

Här kan du också laddda upp dina egna gravidbilder!

2009-05-15 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0