Otur och oproffsiga expediter

Så jäkla typiskt! Hade egentligen ledig dag idag men begav mig ner till stan för att passa på och inhandla en ny bh på Change. Flera har tipsat om att just Change har bra utbud och många olika storlekar så det lät ju lovande. Tuttarna har inte direkt gått och blivit mindre nu när jag blev på tjocken. Men.... jag möttes av en skylt "stängt för inventering". Jäkla typiskt!

Lite bitter vandrade jag vidare till Twilfit. Butiken var tom och tre tjejer stod och tjattrade bakom kassan, men någon hjälp, nope - det fick jag inte! Orkade inte söka igenom hela deras utbud och alla märken för att se om någon modell skulle kunna ha en tillräckligt stor kupa.

Beslutade mig för att gå vidare och slank in på Lilla Mirakel.
Hade spanat in en tunika som jag tänkte skulle bli toppenfin i sommar. Tyvärr hade just strl M tagit slut, jag som kikade så sent som igår!

Istället fick det bli lite tröstshopping, fast i matväg...Bättre lycka någon annan dag hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0