Morsdagsmiddag på Skeppsviks herrgård

                                                

Begav oss tillsammans med svärmor till Skeppsviks herrgård. Där bjöds en härlig skärgårdsbuffé fylld av läckerheter. Det var en helt fantastiskt god middag som serverades. För 265 kr fick vi avnjuta en buffé med lax, sill av olika slag, pastej, hembakt tunnbröd, kallskuret, röros, fläskfilé, oxfilé, köttbullar, prinskorv, lax, paj, gratänger.... Ja, hur mkt mat som helst! Det bästa av allt, maten kändes genuin och hemlagad, servicen var toppenbra och allt, då menar jag verkligen ALLT, var superbt! Middagen avslutades med en bärig paj och mätt och nöjd ligger jag här i soffan efteråt.

Så, hett tips om ni vill äta gott i vacker miljö, Skeppsviks herrgård strax utanför Umeå är en hit!

Satt och tänkte på att nästa år är det nog även jag som ska firas, kan inte förstå att jag om fem månader sitter med ett litet knyte i famnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0