Midjemått plus 10 cm

Checkade midjemåttet idag, har ökat från 75 till 85 cm  i midjan. Nu börjar jag bli en tjockis..

Det är en märklig känsla som infunnit sig, jag är inte speciellt plufsig på magen utan mer fast. Annars har man ju hört att man initialt ska vara mest hull. Jag föredrar ju att det är lite mer fast på magen. Vill ju inte känna mig tjock, hellre gravid, ffa då jag ändå bantat innan jag blev gravid för att slippa känna mig tjock och plufsig.

En sak jag märkt är att jag äter mer än tidigare. Blir snabbare hungrig och behöver äta mellanmål. Det ska man inte behöva så här tidigt egentligen så jag får nog passa mig lite. Bara för att man är gravid får man inte stoppa i sig alla världens läckerheter, då blir jag nog en valross!

Ska iväg och jobba, ska försöka få ut gubben på lite motion ikväll, hoppas han orkar! En cykeltur hade varit toppen bara regnet håller sig borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0