Stängt nu igen!

Det kan väl ändå inte vara möjligt! Fick en liten stund över idag och skyndade mig mot Change för lite underklädesshopping. Jag är i akut behov av en eller helst ett par nya bh. Just nu har jag en som funkar, resten känns det som att tuttarna ska hoppa ur vilken stund som helst.
MEN - Stängt för inventering på Change, IGEN! Hur i helsicke kan jag ha lyckats pricka in två inventeringar i rad.

*Suck* VIlle inte ge upp inköpet utan sprang in på Kapp Ahl, Åhlens och Lindez men tyvärr verkar bh med stora kupor och små viddmått vara stört omöjligt att tillverka.

Nåja, jag nöter väl vidare på den jag har, får se när jag får mölighet att pricka in Change, dom kan väl ändå inte ha inventeringa varenda jäkla dag?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0