Stängt igen - har Change gått i konkurs kanske?

Ännu en tur ner på stan för BH-inköp. Svängde åter igen in på Change i Kungspassagen, samma skylt satt uppe "stängt för inventering". Det verkar vara något som inte riktigt stämmer, för nu har jag varit förbi gång på gång och dom inventerar jämt! Börjar anta att dom gått i konkurs, synd för det jag kunde se genom gallret var väldigt snygga underkläder. Nåja, vandrade vidare till Ingrids, där var det öppet som vanligt och jag hittade en BH i strl F som passade perfekt. Köpte ett par sommarfina trosor också. Återkommer med bild!

Sen slog huvudvärken till med buller och bång, vet inte om det är det anländande regnet, men jag fick så grymt ont i huvudet att det till och med satte sig på balansen. Skyndade mig hem och ligger nu nerbäddad i soffan. Jag tror jag måste be min BM kolla mitt blodtryck också så det inte är det som spökar. Normalt ligger jag väldigt lågt i tryck men senaste veckan har jag haft kraftig huvudvärk vid flera tillfällen vilket är väldigt ovanligt för att vara jag.

Regnet har precis börjat, öser ner här utanför så jag avvaktar min bilstädning en liten stund tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0