KUL - många besökare idag!

Hej vänner! Kul att så många kikar in hos mig, statistiken ökar för varje dag som går och jag blir sååå glad! *puss*

Hemma efter kvällsjobb. Det blev ett långdraget, segt pass. Trist väder ute då regnet bara öser ner så några promenader var inte aktuellt. Inte ens hunden vill gå ut nu på kvällskvisten vilket säger en hel del.

Jag är inne i ett hungerstim igen. Grymt hungrig från det att jag vaknar till dess jag är på väg isäng, typ nu. Tog en macka nu så jag ska kunna sova men jag tror jag måste ta en till.

Satt och pratade lite med min kollega under eftermiddagen. Hon är mamma och hade en hel del erfarenheter, väldigt skönt att få lite tips och råd samt stöttande kommentarer. Tack Malin! Även om du inte vet det så var stunden med dig idag guld värd.

Mitt paket med overallen har anlänt men jag hann inte förbi och hämta ut det, ska fixa imorgon. Bild kommer!
Har även vunnit en auktion med ännu en Odd Molly. Nice! Bild kommer, hon lovade skicka tunikan pronto så jag hinne rfå den till midsommar. Fast det är klart, vi är lovade 12 grader så kanske blir det fleece och toppluva istället!

Vi ses, nu måste jag sova så jag fixar att stiga upp sisådär 05.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0