Ännu en helg går mot sitt slut

Har i riktig vuxenanda bevakat valvakan. Förvånad över PP stora framgång, och lite missnöjd över de blåas resultat. Nåja, så kan det vara emellanåt.

Helgen har för övrigt inneburit timmar av bokföringsarbete, blev klar i eftermiddags, grymt skönt! Nu är det bara till att vänta och se hur mkt restskatt som anländer. :-( Inge skoj att vara företagare ibland.

Hade även middagsgäster, både i fredags och ikväll. Lyckat, gott och trevligt men nu känner jag mig halvt slutkörd och imorgon startar en ny vecka. Känner att jag inte orkar med samma tempo som tidigare, och jag är ändå bara knappt halvvägs, hur ska det då gå i slutet av graviditeten?

Tänkte mig förbi KappAhl imorgon, fick tips på FL om att dom ska ha lite tuffare barnkläder. Kan vara värt ett försök!

Nu dags att sova, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0